Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 09:17:11 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu kasutusloa taotlust nr 2411371/15244 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Aaviku küla, Õie tänav L1 // Jüri 
alevik, Aaviku tee L5 // Lehe tänav // Ristiku tn 22 // Ristiku tänav // 
Võsa tn 16 // Võsa tänav L1 // L5 // Õie // Õie tn 1a // 2a // 9 // Patika 
küla, 11114 Jüri-Vaida tee, Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, Lehe tänav 
// Õie tn 10a // 2a // 9 // Õie tänav, Harju maakond, Rae vald, Jüri alevik, 
Lehe tänav // Õie tn 10a // Õie tänav (Tee I etapp, Sadeveetorustik I etapp, 
Drenaažitorustik I etapp) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palun kooskõlastada vastavalt Ehitusseadustiku § 
54 lg 6 p 1

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27220616>  (menetlus nr: 
467666), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (MAIRIKA MARIST) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister